De identiteit van uw winkel is uniek. Groupe All is zich daar goed van bewust en biedt u haar diensten aan om uw verkooppunt te laten schitteren.
In een Commissie Monturen van Groupe All bespreekt de ‘Club van Designers’ nieuwe aanbiedingen en design, zinvolle innovaties en grote trends die de exclusieve merken van de centrale beïnvloeden.
Uw identiteit moet online, via de sociale netwerken, én offline in het oog springen. Onze communicatieplannen op maat helpen u uw designvisie onder een ruimer publiek te verspreiden.
We werken mee aan specifieke ‘designer’ aanbiedingen die volledig overeenstemmen met uw identiteit.
Ons label maakt uw ‘designer’ identiteit compleet om uw expertise nog meer in de verf te zetten.
Laat uw artistiek gevoel de vrije loop
De opleidingsmodule ‘Vervaardigen van een montuur’ van Groupe All is vooral bedoeld voor opticiens-designers. De opleiding is uniek in Frankrijk en wordt verzorgd door Damien Miglietta, ook bekend als ‘de brillengek’. Laat uw artistiek gevoel de vrije loop en vervaardig met behulp van enkele eenvoudige instrumenten manueel een montuur in acetaat.
Twee dagen lang kan u uw creativiteit botvieren en ideeën uitwisselen met andere leden-opticiens. Groupe All zorgt voor uw administratief dossier om het u gemakkelijk te maken.
Riley Stone is een collectie exclusieve monturen van Groupe All, ontworpen tussen Parijs en Los Angeles en vervaardigd met Japanse componenten. Ze bestaat uit mannen-, vrouwen- en uniseksmonturen die opvallen door de minimalistische lijnen. De Riley Stone-stijl springt in het oog door trendy, zachte en ronde vormen. En dat alles tegen scherpe prijzen! Kijk op https://www.riley-stone.fr/nl/ voor meer informatie.
Designers delen specifieke marktanalyses (aangeleverd door Groupe All) en bepalen het nieuwe design van de exclusieve merken van de groep. De ‘Club des Créateurs’ deelt specifieke marktanalyses (aangeleverd door Groupe All) en neemt deel aan de Commissie Monturen. We wisselen niet alleen ideeën over design en marktopportuniteiten uit maar maken ook tijd voor gezellige momenten. Zoals tijdens onze reis naar de optiek- en designbeurs MIDO in Milaan.